FURLA, brandul italian de lux, va deschide un nou magazin monobrand, în RIVUS

RIVUS, cel mai mare proiect de regenerare urbană al grupului IULIUS de până acum, realizat în parteneriat cu Atterbury Europe, aduce la Cluj-Napoca prestigiosul brand italian de lux, FURLA, recunoscut pentru colecțiile sale de genți și accesorii din piele, dar și încălțăminte. Acesta își va marca prezența în regiune, atât cu o nouă locație FURLA monobrand, cât și cu un nou magazin multibrand MAMAQUILA, menite să ofere o experiență premium pentru pasionații de shopping care apreciază calitatea și versatilitatea produselor high end. Selecția de branduri de renume care vor fi disponibile în RIVUS va fi una variată, proiectul integrând cea mai mare suprafață de retail din țară (145.000 mp închiriabili), cu peste 400 de magazine din toate segmentele: fashion, health&beauty, bijuterii și accesorii, department stores, ancore de specialitate cu adresabilitate mare, sport, servicii, entertainment etc. Pe lângă componenta de retail, RIVUS va include și spații destinate birourilor premium, activităților culturale și educaționale, divertismentului, precum și un parc amplu, care se va întinde pe o suprafață de peste 50.000 mp, întregul proiect fiind conceput ca un lifestyle center complet.

RIVUS este un proiect mixed-use sustenabil, cu probabil cea mai mare varietate de funcțiuni într-un singur complex, personalizat pe nevoile comunității din Cluj-Napoca. Printre noutățile aduse de proiectul ce transformă o fostă platformă industrială într-un lifestyle center deschis comunității se numără și FURLA. Brandul italian de lux, renumit pentru eleganța și designul său atemporal, este prezent în Capitală, iar din luna martie a acestui an și în Palas Iași. Următoarea destinație va fi RIVUS, unde se va deschide un nou magazin monobrand FURLA, precum și un nou concept multibrand, MAMAQUILLA, ambele având o suprafață de peste 280 mp. ,,Pentru iubitorii de cumpărături, care apreciază calitatea şi versatilitatea produselor premium, vom aduce branduri în premieră, care nu sunt accesibile în Cluj-Napoca și Iași în prezent și pe care clienții noștri le doresc mai aproape, pentru a se bucura de experiența shoppingului în locații concept. FURLA este un astfel de brand, care se încadrează perfect în mixul de retail al Palas Iași și RIVUS, cu concepte care se bazează pe accesibilitate în lux. RIVUS este mai mult decât un mall. Va fi un centru multifuncțional cu o mare diversitate de componente, de la cele de retail și office, la cele culturale, de entertainment, parc și mobilitate. Palas Iaşi este proiectul nostru emblematic, care, odată cu noua remodelare, va deveni mai verde, mai dinamic, cu mai multe spații de recreere și diversitate de shopping, dining şi entertainment”, a transmis Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.

Produsele FURLA sunt cunoscute pentru liniile minimaliste și paleta variată de culori, care combină clasicul artizanatului italian cu tendințele actuale și designul inovator. Prestigiosul brand a fost creat în Bologna, Italia, de către Aldo Furlanetto, în 1927.

„Deschiderea recentă a unui nou magazin FURLA în Iași, primul din afara Capitalei, marchează un nou pas în expansiunea noastră, reafirmând angajamentul de a aduce eleganța și stilul italian mai aproape de clienții din întreaga țară. Privim cu entuziasm către acest nou capitol și către viitoarele deschideri, inclusiv în Cluj-Napoca”, declară Cristian Negoiță, Director General – Millenium Pro Design.

Începând din 1970, FURLA și-a consolidat o prezență puternică în întreaga lume. În prezent, cuprinde peste 1.600 de puncte de vânzare la nivel global, dintre care 1.200 sunt magazine multibrand. Rețeaua monobrand se află în 100 de țări, incluzând 223 de magazine – 128 magazine proprii și 95 outlet-uri, 114 francize, dintre care și FURLA din București și 39 locații în travel retail.

MAMAQUILLA reprezintă un concept inovativ multibrand, ce include branduri premium renumite, precum Furla, Coccinelle, Piquadro, Mario Valentino și Kate Spade, aducând împreună produse care reflectă eleganța, rafinamentul și stilul autentic al fiecărui brand.